Tuesday, May 15, 2012

Bicara Hati - Intro

Assalamualaikum^^


Sayangku…

BUKAN aku pinta untuk jatuh cinta.Mungkin satuketentuan bahawa kita memang telah dijodohkan.Akutakut kehilangan teman yang aku sayang dankehadiran kau memang tepat pada masanya.Aku tidak pasti sebenarnya! Adakah wajartindakan kita dalam mencipta ikatan yang tidak pernah aku fikirkan selama ini?Tanpa kasih sayang seperti pasangan lain, kaudan aku bersatu! Jangka waktu yang kita ambil untuk menyempurnakan ikatan ini akhirnya telahmenghanyutkan kita dengan perasaan sayanganugerah TUHAN.Aku berjaya menempatkan perasaandalam jiwamu dan kau telah mencuri hatiku ini tanpaaku sedar.Tetapi,mengapa mesti kita berjauhan hanyakerana sedikit rintangan yang datang dalamkehidupan kita? Mengapa harus kau dan aku menjadimangsa perpisahan ini seandainya kita perlumemendam kerinduan yang amat membebankan? Jadi… janganlah kau meninggalkan aku bersama-samakerinduan yang hanya akan menjadi milikmu.

Pulanglah! Kerana hanya kau yang kurindu…Tatkala sendirian hatiku terdengar degupancintamu…

No comments: