Sunday, July 15, 2012

Disebalik Wajah ♥

Assalamualaikum^^

Disebabkan aku suka tido termimpi-mimpi macam kemarin dulu mimpi dapat suami, pastu semalam mimpi jumpa dengan lisa surihani ngan yusri pastu aku jemput dorang datang majlis wedding aku.. wahh gatai na hang.. sekarang mood nak kawin pulak.

Oleh kerana aku nak kawen tapi lambat lagi tarikhnya aku nak senaraikan keperibadian aku yang terperuk di dada bidang salman khan. go on.


Sila belek satu persatu. jangan berebut banyak lagi ni okey. semoga kita saling mengenali.. hikhik.

hmm.. ape ye mulamula..

  1. Hari cuti WAJIB mandi petang ! baru kau tahu teruk tak aku.
  2. Online 24jam tapi aku tido. membazir karen.
  3. Aku peminat setia Hello Kitty. Comel.
  4. Suka kat cream 'O'
  5. Suka pen hitam mata tajam. laju sikit bila menulis.
  6. Bila sedih aku akan cari 'Kenet' Untuk luahkan segalanya. lega beb.
  7. Kalau tido HARUSLAH selimut satu badan. Nanti dah kawen en.suami sila jangan cari saya ok!
  8. Pergi Dapur mesti kena pakai selipar. Dah biasa.
  9. Suka ketawa sampai dah tak tahu nak bezakan ketawa ke menangis? konfius.
  10. Sangat sayangkan binatang yang comel. geram! sepuh nak..
  11. Time drive mesti kena bukak kasut/selipar. baru selesa dalam memandu.
  12. Tak suka makan ubat dan akan makan jika betul-betul perlu. Paksa diri.
  13. Suka kat patrik star. buat lawak bodah. comel. pink.
  14. Akan cubit/gigit pipi budak tembam. geram la yang.
  15. Aku pernah TER'bunuh anak ayam, masa zaman dahulu. tak sengaja.
  16. Tak suka sikat rambut sebab guna jari pun boleh.
  17. Rajin sidai pakaian tapi Malas nak angkat. boleh tolong tak?
  18. Suka beli kasut banyak-banyak.bukan pakai tapi buat koleksi.
  19. Aku layan cite hindustan. feeling abis.


Eh.eh. dah mengantok lah. ada banyak lagi ni tapi mata ni macam ada gam je memanggil-manggil suh tido. aku publish dulu..esok aku sambung lagi part II.
Zzzz..

****
PS: Terima kasih sudi baca. suka like ok.

3 comments:

AmyZana said...

terbunuh ayam ?? :o
acano boleh terbunuh tu? ._.

Noor Atikah Ramli said...

cite hindustan best.siap nyanyi smbil joget ramai2 lagi. hahahaha

Niesa said...

no.7 dan 12 kita sama..hehehe.. cantik background gmb tu..peaceful.. :)