Monday, October 15, 2012

Buat Aku Pelik Pepagi Buta

Assalamualaikum^^

eh asal aku bukak belog tadi semuanya dah bertukar..buat aku terkejut suspen je kau senah. dah macam nak pi mengamuk abih semua orang ni.

mana taknya tetiba belog aku bertukar kepada belog lama.tak kisah la hal kecik je kot. tapi terkejut gak. dah aku selesa guna interface nak pandai-pandai tukar plak. itu satu.



yang kedua.ni yang muskil sekali.pehal plak total view aku jadi 4 view ni! mana pegi view aku yang dah beriban riban tu..dah macam aku baru create akaun belog ni semalam je. tak sukanya mcm ni. haishh..mengeluh berpanjang panjangan.



aku sorang je ke jadi macam ni!? ke korang pun menerima nasib yang sama gak pepagi buta ni.

cuba sila bagi penjelasan sikit kat aku supaya tenang hati aku yang macam kecewa ni. X-(

ps :mood tak puas hati hari ni.

Terima Kasih Sudi Baca.


8 comments:

Unknown said...

blog saya pun kena jugak... baru tadi view blog sendiri, jam 11.30 am, (kalo tak silap la).. tgok pageview blog cuma 85 view saje? adeii... biar betul!

apa lagi, terus refresh blog ngan blogger dashboard beberapa kali, sebab mcm tak percaya dengan ngan apa yg saya tgok tadi..

sekarang ni(12.50 pm), jumlah pageview blog saya dah kembali normal... kalau buat hal lagi, tak tahu la...

-iLLa- said...

ari neh akk byk blogwalking...
rata2 akk jumpa problem gini dan nuffnang..

BlogS of Hariyanto said...

saya pun mengalami hal yang sama, namun tetap tenang saja and keep happy blogging always,
salam hangat dari Makassar - Indonesia :)

lily butterfly said...

@iwan_redzuanhi..kan,seb dh ok skg.

lily butterfly said...

@-iLLa- tula sy bw pun semua ada mslh sama,ingtkan sy sorg je y jd mslh, hehe

lily butterfly said...

@Aimi Syahirah insyaallah sy akan join.

Anonymous said...

@BlogS of Hariyanto hi terima kasih sudi singgah sini.

lily butterfly said...

@BlogS of Hariyantoterima kasih dtg belog saya.