Saturday, August 10, 2013

Salam Lebaran Indahnya Syawal #2013

Assalamualaikum^^

kesempatan yang boleh ni, saya ambil peluang dengan buka laptop disaat tetamu tangah ramai kt depan tu untuk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua sepelusuk dunia tahun 2013.

hah gitu kan.. sebenarnya saya nak bagi tahu la kan.. sebenarnya saya pertama kali beraya dirumah mertua dan pertama kali beraya bersama suami tersayang.. (padalah masa suami tu boyfren saya dah beraya jugak tapi tak sama nikmatnya dia sebagai suami saya..hehheeh)

lepas tu rindu kat family sendiri, sebab hari raya kan. mesti lah rindu nak salam-salam sayang-sayang pipi dengan mama,baba dan adik-adik.. siap nangis-nangis lagi call mama.. haish..dugaan paling teruk buat saya sebagai isteri. ^_T


Ni gambar 2nd syawal kami.. hari ni mood memang syok habis sebab saya dah jumpa family tercinta saya. yeayyyy..

p/s : tetiba gambar 2nd raya, 1st raya mana..?
 nak cepat !! jumpa lagi.
bye.

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna