Monday, May 19, 2014

Outdoor Of The Day : 06 dan 08 June 2013

Assalammualaikum.

Hari ni masa terluang untuk saya update outdoor part dari perkahwinan saya. tapi banyak gambar-gambar dalam entry ni, harap anda tak bosan tengok muka saya.. huhu

Shoot Masa Nikah
Shoot Lokasi : Taman Empangan Batu.
Sebenarnya ada banyak lagi, tapi saya malas nak pilih sebab banyak sangat.. hehe dua helai pun boleh kan..

Shoot Masa Sanding.
Shoot Lokasi : Taman Layang-layang.
masa kita orang shoot outdoor kat sini, ramai jugak pasangan pengantin, semua cantik-cantik belaka tau, jeles iolss hehehe..

 Dalam taman tu pun ada pengantin buat majlis jugak, nampak khemah kat belakang tu, bukan saya punya tau.. hhuhu..
Ni kat atas jeti, banyak lagi pilihan gambar tapi ini je yang ada dalam destop, terus malas nak cari lagi. pun boleh kan.

masa kami tengah shoot datang dua pasangan pengantin sapa' kami, then kami shoot sekali.. yeayy seronok kawen ramai-ramai.
pengantin perempuan ni, budak sekolah saya dulu.. tapi adik-adik la.. dia yang cuit tangan saya dan kenal saya.. hehe mungkin sekarang dia sudah ada anak.. saya belum lagi.. insyaallah jika diizinkan.

suka gambar ni, gambar ni masuk dalam pakej photografi untuk frame.
Okey, samapai disini saja entry bergambar kali ni, insyaallah saya akan akan update next entry for bertandang.

terima kasih sudi singgah blog saya.



No comments: