Thursday, May 15, 2014

Review Beauty : A-DHA Skincare

Salam Ladiess

Pernah dengar tak dengan skincare yang super best ni? Adha Skincare. pernah kan. best kan. siapa yang pernah guna skincare ni mesti tahu bertapa ajaib dan keberkesanannya.

Saya jadi penguna adha sejak september tahun lepas dan sehingga hari ni.. hasilnya memang berhasil kat kulit saya.. sebelum saya pakai adha, saya review semua blog yang cerita pasal skincare ni, ada juga yang takut nak guna, ada yang mendapat hasil yang memuaskan.

saya hanya memandang kepada positif sahaja, apabila saya tengok penguna lain mmendapat hasil yang superb, terus laju-laju saya mendapatkan.. memandang jenis kulit saya tidak banyak masalah pun, cuma kadang-kadang tumbuh jugak jerawat degil tu seketul dua.

Saya mengunakan set pink dan serum vitamin c,vitamin e dan collagen.
Dalam seminggu sudah nampak kesan pada wajah saya.
masa mula-mula dulu saya extited sangat sampai tak ikut step.. sepatutnya pakai sabun dan serum dulu untuk tiga hari.. bagi menatural kan kulit. tapi saya hemtam pakai semua skali gus.. maksudnya siang guna sabun,serum dan krim siang, malam guna sabun, serum, dan krim malam. skali gus la tu kan. 
tak sabar punya pasal.
Sejak saya jadi pengguna tegar adha skincare, belum pernah lagi saya melanggar peraturan,sebab saya takut tak mendapat hasil yang saya nak.. pantang dia adalah dalam masa rawatan dilarang mengunakan mekup, bedak compack atau losse powder. ya. saya mengikut semua langkah.
memandangkan saya bukan jenis suka bermekup sakan pun, jadi senang la kan saya untuk mengikut peraturan.
no filter. no bedak.
saya hanya pakai eye liner dan maskara  sahaja.. kadang-kadang rasa nak mekup jugak tapi tak pernah pakai bedak.. dah terbiasa sebab dah nak hampir setahun guna adha.
saya tak dapat nak cerita sangat apa yang berubah kat wajah saya, sebab saya memang dah berkulit cerah ciptaan tuhan,syukur ya allah. jerawat tumbuh pun seketul dua itu pun bila nak datang bulan baru dia wujud. cuma sebelum ni kulit muka saya sangat kusam dan tak bermaya, lepas tu liang roma besar.. tapi sekarang alhamdulillah segala menjadi nyata.
Bagi yang berminat nak mencuba Adha Skincare ni boleh terus whatassp 013-3675584
harga satu set rm100 free postage.
10 0rang yang terawal akan mendapat free 1 pair lens, sila mention Intan Saffyna for order.
Terima kasih sudi baca.

No comments: