Tuesday, January 31, 2017

Total Pengview Mencecah 500,000

Salam Ladiess ♥

Petang tadi aku perasan view blog dah hampir lima ratus ribu, tunggu punya tunggu sambil tengok drama filipina habis satu episod tetiba tengok balik blog dah masuk angka lima ratus ribu. sedih betol.. tak sempat nak screen capture. tadi bukan main semangat aku tunggu tau.. hehee tapi tak kisah lah janji view sentiasa meningkat dari hari kesehari. alhamdulillah.

blog aku ni biasa je, tak mampu nak juta² view pun buat masa sekarang ni, view dah meningkat setiap sejak tahun ni pun dah besar rahmat da. rasanya kalau belog tak hilang dulu dan ingatan aku tentang password blog ni masih utuh mungkin view aku pun dah capai juta kot.. haha perasan. mana taknya aku berblogging sejak 2011 lagi sekarang ni dah hampir enam tahun aku dalam dunia blog. tapi disebabkan tiga tahun lepas blog aku hilang kini sudah kembali . aku telah kehilangan followers dan view blog. sedih kan.


takpe, atas usaha aku sekarang untuk majukan blog ni, aku ketepikan perasaan sedih, aku mulakan langkah baru walaupun suam suam kuku jugak kakadang, memang tak dapat nak di elak kan busy as mak mak ni. sejak november lepas aku kembali berblogging dengan penuh semangat. banyak tajuk yang listkan untuk aku update dalam blog ni walaupun ianya hanyalah trowback. earning pun makin bertambah. syukur sangat.

harap ada yang sudi datang berkampung kat blog aku ni sambil baca entry secara berterusan.. terima kasih pada semua yang dah singgah sini. follow sini. TQVM. love u alls. 😅

Terima kasih sudi baca.

14 comments:

Busyra Takiyudin said...

tahniah. dan truskan berblogging :)

#JMBELOG said...

Semoga berjaya dalam dunia blog

noor azlan said...

Alhamdulillah... Teruskan usaha...

NrlAidaHml said...

Tahniah Intan! Thanks sudi singgah blog suam akak!

Unknown said...

wah tahniah dear, teruskan berblogging tau :)

www.neezalife.com

Mayy Jie said...

Wahh ni impian 2017 Mai tau, nak 500K view. Tahniah Kak Intan!

LYAfrina said...

memori kt blog..so dr situ dtg blk smngat nk update walaupom merapu n on/off..xpelah..slgi ada cerita ..kt simpan utk knangan msa depan..esp gambar anak2..

Intan Saffyna said...

@Busyra Bt Takiyudin terima kasih busyra :)

Intan Saffyna said...

@Belogs JM inshaAllah, thanks ye :)

Intan Saffyna said...

@Noor Azlanharap berbaloi dgn usaha selama ni.. thanks ye :)

Intan Saffyna said...

@~Aida@MommyAqilMedinaAmmar~ thanks akak :)

Intan Saffyna said...

@Haneeza Mohamad thanks ye. inshaAllah sy akan usaha lebih lepas ni.. hehe :)

Intan Saffyna said...

@Mayy Jie waw! semoga impian awak akan tercapai nanti.. inshaAllah. tq tau :)

Intan Saffyna said...

@LYAfrina betul tu akk.. blog ni best kalau diisi dengan kenangan.. bila bosan boleh baca balik dan boleh jadi bahan bacaan anak cucu cicit nt.. hehehe