Lazada Malaysia

Sunday, May 14, 2017

Memorable Mother's Day With Simon Yam

Salam Ladiess ♥

Tarikh nafas lega tiga saat sebab baru dapat up entry ni, sebelum tu nak wish Selamat Hari Ibu semua, kepada ibu-ibu, bakal ibu, banyak pengorbanan dan nilai-nilai murni sebagai ibu yang kita pelajari dari ibu kita sendiri. i'll mean i sendiri. yang baru dua tahun merasa jadi ibu. masih mentah. #siscuba #sissanggaupcuba demi kelauarga dan demi mendidik anak-anak dimasa akan datang.

penat lelah seharian menunaikan tanggungjawab dirumah, mengurskan anak, memasak, dan mencari rezeki sudah pastinya membuatkan para ibu akan duduk "terduduk" berpeluh selepas berkejar dengan masa seharian sebagai pembantu rumah tangga untuk suami dan anak.

apa kata para ibu sekalian, aku ingin memperkenalkan kerusi urut UFO terbaru dari Gintell. pernah dengar kan, gintell sentiasa memperkenalkan produk yang bagus dan berkualiti tinggi. baru-baru ini sempena dengan Hari ibu, pelakon terkenal Hong Kong, Simon Yam telah membuat penampilan khas sebagai duta GINTELL dan memperkenalkan Kerusi Urut GINTELL De' Space U.F.O sebagai hadiah untuk para ibu tersayang..


Duta GINTELL, Simon Yam menyatakan bahawa ramai orang semakin sibuk mengejar kehidupan dan mengalami tekanan yang semakin tinggi. Oleh itu, kerusi urut yang menjanjikan kesihatan secara menyeluruh dengan teknologi yang unik dan inovatif adalah diperlukan untuk merehatkan badan dan menenangkan diri sendiri.

 kerusi urut GINTELL De' Space U.F.O yang direka secara ergonomik dengan ciri-ciri teknologi urutan yang canggih kepada orami ramai. Ia memenuhi keperluan dengan menawarkan urutan terbaik untuk melegakan  keletihan dan tekanan melalui urutan selesa setiap hari.


Dari atas aku tengok unty dan ancle tu lena dibuai kerusi urut de'space ufo ni, ini mengambarkan bertapa selesa kerusi urut ni beropersi.. memang boleh lena diulit mimpi di buatnya. hehe

Kerusi Urut GINTELL De' Space U.F.O

Kerusi Urut GINTELL De' Space U.F.O mengunakan teknologi Aero V-Trek yang memberi urutan meliput 45% lebih kawasan daripada kerusi urut biasa. Pengelek QUAD 3D direka bersesuaian dengan kontur dan bentuk badan setiap orang. Ia mengikuti setiap lengkungan tubuh anda bagi menyediakan urutan persisi dan disasarkan dengan ergonomik dan keselesaan dari leher ke paha. Selain itu, 180º Spece Strech adalah program konsep kiropraktik yang membantu melegakan tekanan dan ketegangan di tulang belakang dan badan. 360º liputan menawarkan urutan yang lebih presisi untuk bahagiaan kaki mengikut keperluan setiap orang.



bukan itu saja, banyak lagi produk Gintell yang dipamekan di showroom perasmian kerusi urut UFO. dimana orang ramai dapat merasa sendiri pelbagai jenis kerusi urut keluaran Gintell dan alat senaman yang lain.

 

Kebahagiaan Berganda dengan Pakej Beli 1 Percuma 1 Sempena Hari Ibu dan Bapa.

Sempena dengan sambutan Hari Ibu Bapa, GINTELL menawarkan Pakej 1 Percuma 1 dengan harga dari 4,988. Kunjungi lebih daripada 100 cawangan GINTELL sekarang untuk menikmati tawaran yang hebat ini. Tertakluk kepada terma dan Syarat.

Untuk maklumat lanjut mengenai produk GINTELL, kunjungi mana-mana cawangan GINTELL diseluruh negara. Hubungi talian khidmat pelanggan di 1800-88-6332 atau layari facebook - Gintell Malaysia, WeChat - GINTELL MALAYSIA atau laman web rasmi Gintell di www.gintell.com

 pakai jubah naik peralatan senaman pun boleh kan.. ni versi baru balik kenduri makan kenyang² lepas tu senaman.. bagus macam tu.. hehe

A post shared by Intan Saffyna (@intansaffyna) on

 Terima kasih sudi baca.


2 comments:

Jueliza Jamani said...

simon yam ni pelakon cina polis2 tu kan

Intan Saffyna said...

@Jueliza Jamani aaah betul tu mama jue.. hehe :)

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna