Tuesday, June 6, 2017

HAPPY ANNYVERSARY !

Salam Ladiess ♥

Serius la, macam mana aku boleh lupa pasal annyversary aku ni, padahal sebelum ni aku ingat je setiap tahun. ni baru tahun ke empat kot aku dah lupa tanpa sengaja. belum lagi tahun² akan datang, mungkin aku lupa ingatan terus.. kah! tak mungkin la takkan kot.. hehe

kalau tak mama tanya tarikh kat aku semalam, memang sumpah aku lupa.. tak nak dah lupa tarikh penting lagi lepas ni.. aku terkejut sendiri bila aku bagi tahu mama harini  6hb 6.. terus ingatan tu sampai and cakap kat mama.. alamak harini annyversary kak intan laa ma.. macam mana boleh lupa ni.. adoii. mama pun dengan poyo nya cakap.. nasib baik mama ingatkan.. ehh bila pulak ingatkan orang.. kehkeh.


sepanjang empat tahun ni banyak dan yang aku belajar menjadi seorang isteri dan ibu jugak untuk anak aku putera mikaell. itupun masih banyak lagi kena kaut ilmu sebagai isteri. lagi-lagi aku seorang suri rumah sepenuh masa. sepanjang menjadi isteri kena sentiasa redha semua ketentuan, menerima dengan ihklas.. inshaAllah itu akan membahagiakan. 💖


sepanjang empat tahun jugak ada beberapa perkara yang kita baru tahu dengan pasangan kita, macam tu jugak aku, banyak perangai loklaq aku yang suami aku baru tahu tentang aku. bercinta bertahun-tahun tak menjamin kita sudah mengenali hati budi masing-masing. once kita dan duduk bersama, tak bagi tahu pun kita akan nampak sendiri.

tapi aku tak kisah pun, banyak corak baru akan lebih meriah, setiap hari ada je yang dapat kita pelajari. kakadang aku rasa seronok dan kelakar sebab perangai tu akan keluar dengan spontan. itu pun boleh membahagiakan.💕

anniversary kali ni jatuh pada bulan puasa, so kita tak payah annyversary havoc sangat nak makan kat luar, aku masak special harini untuk berbuka puasa dengan suami, "nasi lemak cinta padamu"  hah gituw namanya. berbuka puasa kat rumah dan jemaah sasama. itu jugak boleh membahagiakan.👪

Terima kasih sudi baca.


10 comments:

Shahida Dzulkafli said...

Happy anniversary sis..
Semoga kekal bahagia hingga ke syurga..

aryan azra said...

selamat ulangtahun perkahwinan.. semoga ikatan pernikahan berkekalan hingga ke dalam syurga Allah swt

Jasmi Bakri said...

Happy anniversary kak Intan.. Semoga kekal sampai ke jannah ye..

Intan Saffyna said...

@Shahida Dzulkafli tq sis :) amin ya rabbalalamin :)

Intan Saffyna said...

@aryan azra thanks dear.. inshaALLAH Amin.. :)

Intan Saffyna said...

@Jasmi Bakrithanks awak.. amin.. amin.. inshaAllah :)

Dunia Zumal said...

Happy anniversary

Intan Saffyna said...

@Dunia Zumal thanks zumal :)

Warisan Petani said...

Happy belated anniversary.
Semoga kekal bahagia selamanya.

Intan Saffyna said...

@Warisan Petani thanks! :)

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna