Sunday, October 01, 2017

Hello Oktober (2017)

Salam Ladiess ♥

Alhamdulillah diberi lagi kesempatan untuk menaip blog yang dah lama tak jengok ni.. buzy apa tah aku pun tak faham dengan diri sendiri.. asyik dok melayan anime je memanjang, lepas habis drama filipin, layan anime pulak. nak buat macam mana dah minat sangat.. memang tak boleh tinggal.. hobi kot ni.

sebenarnya rindu nak menaip.. puih.. hahaa sebenarnya tak sabar berada di bulan oktober yang mulia ni.. hah gitu.. sebab berlaku tragedi oktober pada tigaplohtahun dulu. so sekarang jadi excited laa.. itu bukan issue nya sekarang..

Hello Oktober ku sayang.. are u miss me?? 😊
Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya.. inilah perkara yang aku lakukan pada bulan yang lepas lepas dan hari ini.. saja nak borak-borak kat sini.

Delete entri lama
sepanjang berblogging aku ada edit lama sebab tah pape tah cerita aku.. tapi beberapa minggu lepas bila ada sama yang lama aku baca balik entry yang lepas.. dan delete terus. yang tak sanggup nak baca pun ada.. kahakah.. lagi pun dah basi la buat pe simpan.

Rezeki blog
Alhamdulillah.. sejak aku aktif balik blogging pada hujung tahun lepas, rezeki tak putus untuk blog ni.. syukur sangat.. tak sangka boleh dapat banyak.. ini pun berkat usaha mempertingkatkan blog bila sesuatu yang aku kongsikan mendapat sambutan. inshaAllah.

Oktober ini
bulan oktober adalah bulan birtdays aku..itu yang terlebih letrik tΓΌ renjatan dia.. tapi bukan hari ini..aku tengah counting day la ni.. jangan lupa wish tau..

Giveaway Besar-besaran
aku bercadang nak adakan giveaway untuk semua yang datang ke blog aku ni.. hadiahnya sangat la best.. aku harap ramai la akan join nanti.. sebab rugi tau, bukan senang birthday girl nak bagi hadiah kat orang ni.. kehekhe

wish me luck! semoga aku akan terus berjuang bersama dengan blog ni dan sentiasa layan movie Detective Conan sampai lebam.. tetiba.. kehekehe πŸ˜…

Terima kasih sudi baca.

2 comments:

Mrs Pip said...

yeah! tak sabar nak tunggu GA tu :))

SALIZA SACHARI said...

Hello intan.. πŸ˜‰