Saturday, December 10, 2016

Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-58 | 2015

Salam Ladiess ♥

selamat hari kemedekaan anak umi, gigih umi beli bendera babanyak semata-mata nak buat baju merdeka sudirman. semangat sangat umi tau. tapi nenek danish yang jahit ni.. exited umi bila dah siap baju ni. 

malam esok nya merdeka umi laju-laju pakai kat danish. tapi tak pegi mana pun, duduk rumah je. posing kat umah jela mampu. tak mampu umi nak bawak danish tengok bunga api pompom.. danish kecik lagi baru 7 bulan.

tak salah kan kalau umi nak #trowback gambar merdeka banyak-banyak.. 😇😅


 Awas! Entry banyak gambar 😎
 Terima kasih sudi baca.

8 comments:

Haneeza Mohamad said...

wah, comelnya.. rasa nak gomol2 je...

jemput singgah dan komen :)
http://www.neezalife.com/2016/12/tips-kurus-dengan-lazz-susu-kambing.html

Wani Sukarno said...

Omelyaaaaa dia..bulat mata

Unni Anje said...

geramnya tgk!! comel

Kamarul said...

comelnya

Intan Saffyna said...

@Haneeza Mohamad hi.. tq unty.. nt sy singgah blog awak ye :)

Intan Saffyna said...

@Wani Sukarno hehe.. tq aunty :)

Intan Saffyna said...

@Unni Anje masa baby semua orang geramkan.. hehe

Intan Saffyna said...

@Kamarul hehe thanks :)

 
Malaysian Lifestyle Blogger| Copyright 2016-2017 ©All Right Reserved by Intan Saffyna