Sunday, September 17, 2017

Horien Eye Secret 38% 3 Months Colour Contact Lens

Salam Ladiess ♥

Dah lama cari contact lens yang sesuai selama ni sebab sebelum ni pernah pakai contact lens tapi tak selesa dengan mata aku, sebab tu aku ni jarang pakai contact lens so, kalau beli tu wajib la cari yang paling bagus dan clear bila pakai.. tapi yang ni serius.. bila aku pakai lens Horien Eye Secret 38% 3 Months Colour Contact Lens tersangat best, selesa yang paling penting jelas pemandangan. haha gitu kan... Di datangkan dengan rekaan yang cantik , pelbagai warna dan saiz. terus setiap hari pakai contact lens..

Horien Eye Secret adalah salah satu jemana keluaran Taiwan yang terbesar didunia. Dimalaysia terdapat ramai pengguna Horien Eye Secret telah jatuh cinta dengan kelaianan dan keistimewaannya. kandungan Air 38% dapat menyimpan kelembapan pada kanta lekap dan sesuai dipakai dalam jangka masa yang panjang.


Saya tertarik dengan teknologi warna-warna 3D bentuk Melekul BioHorien yang meyakinkan bahawa bahan tambahan warna tidak celup dan permukaan halus memberi keselesaan mutlak semasa memakai.

Mari kita lihat semua colour yang diberikan.. sangat selesa bila pakai sepanjang hari walaupun dah lewat malam.. sangat jelas pemandang.. serius best! 😘

The Sweetheart Series (2-tone) 
Berlin Gold

Vancouver Pink 

Madrid Grey 

Kiev Blue 
Overall, aku memang suka semua colour yang aku pakai tu, memang selesa sangat, tak menganggu pun bola mata.. aku pakai dari pagi sampai malam pun masih boleh bertahan.. kalau yang lain memang kejap je pakai dah rasa pening, kabur dan sebagainya.. bagi yang suka pakai lens ni aku suggustkan korang guna Horien Eye Secret serius memang terbaik.


Apa yang menarik lagi tentang Horien Eye Secret?
⟹Terdapat dua series iaitu Sweetheart Series (2 tone) Fantasy Series (3 tone)
⟹Ketahanan Contact Lens selama 3 bulan
⟹38% kandunagn air
⟹BC : 8.7mm
⟹DIA : 14.2mm (Big Eyes)
⟹Teknologi wrap colour 3D Melekul (BMW)
⟹Memenuhi kecantikan dan kesihatan
⟹Ada sijil Pengiktirafan (refer di laman web Horien Eye Secret)
⟹UV Protection Function
Bigger Tinted Area

Maklumat Lanjut :

Terima kasih sudi baca.


7 comments:

Busyra Takiyudin said...

comelnya akakkk.. busyra takut nk pakai contact lens. bukan sbb apa. sbb takut nk letak kt mata. hehe

Intan Saffyna said...

@Busyra Bt Takiyudinhehe.. akak pun jarang pakai lens.. :)

Adam said...

wah, teknoloji taiwan pun canggih. tapi mata saya ok, kalau tak ok saya pakai konteks lens, ringkas.

Sofinah Lamudin said...

Contact lens yang ada degre ada tak ? hehe... akak follow blog yer.. :)

Intan Saffyna said...

@Adam mata rabun pakai lens yang ada power.. kalau mata okey pakai lend colour.. kehekhe

Intan Saffyna said...

@Sofinah Lamudin saya tak jual lens sis.. btw thanks follow blog saya.. hehe :)

Blogger said...

QUANTUM BINARY SIGNALS

Get professional trading signals sent to your cell phone daily.

Start following our trades NOW & profit up to 270% daily.